Анотація
У 2021 році Україна знову візьме участь у Міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2021, де у фокусі буде саме математична грамотність. Щоб покращити результати моніторингу учнів з математики в Україні, необхідно проаналізувати, які саме фактори негативно вплинули на результати тестування з математики у 2018 році. далі
Мета
Проаналізувати результати тестування з математичної грамотності учнів під час Міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 та розглянути фактори, що вплинули на результати тестування і встановлення рівня математичної грамотності учнів з України.
Завдання
Висвітлити питання:
- специфіки моніторингу PISA (математична грамотність);
- фактори, що вплинули на результати учнів у 2018 році;
- особливості завдань з математичної грамотності;
- оцінювання запропонованих завдань;
- аналіз діючих підручників 5-9 класів на наявність схожих завдань;
- підготовка учнів до PISA 2021.
Очікувані результати
Слухачі дізнаються більше про:
- моніторинг PISA та його організацію в 2018 році;
- специфіку завдань PISA, що перевіряють рівень математичної грамотності учнів;
- підхід до оцінювання завдань кодерами;
- засоби, що можуть допомогти у підготовці учнів до PISA 2021;
- чого очікувати від PISA 2021.
Цільова аудиторія
Вебінар може бути рекомендованим для педагогічних працівників закладів загальної середньої, позашкільної, професійної освіти, вчителів/викладачів математики.
Комментариев нет:
Отправить комментарий